Det känns som om..

2009-09-28 13:57:48/Permalink/Life of Skalman/

..helgen tog slut igår. Jag vill inte!

Men det ska i alla fall bli en trevlig vecka. Ska bo hos mor och
kanske springa över till pojke ibland när han saknar mig för mycket ;)
(För jag saknar ju inte honom, nejnej... haha ♥)

Idag MÅSTE jag skriva på min Engelska C-uppgift. Har inte direkt
prioriterat den på senaste tiden, och den behövs VERKLIGEN prioriteras nu...
Umgås och mysas lite med familj  ikväll också, det var längesen och jag
har saknat dem mer än jag vill erkänna.

Nejmen...vad sägs som att vara lite duktig nu kanske?
*suck* jag vill inte alls, jag vill sova.

puss o sånt♥

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback