Crap.

2009-09-30 16:29:59/Permalink//

Denna dagen skulle väldigt gärna kunna få sluta nu,
för min del.

Det enda positiva är att jag ska se SHOWBOAT ikväll. Allt annat - blobb.

Jag bor ingenstans, och trivs på ännu färre ställen.
Jag funderar helt seriöst på att flytta tillbaka till mor (och landet).
Jag vill bo själv, men har inte ekonomin.
Min far ringer inte till mig.
Jag vill inte åka hem, men kan inte undvika det för alltid.
Jag vill undvika det föralltid.
Jag började tjuta, helt omotiverat, på kören.
Så jag gick ut och bölade på Stigus. (okej, hon är inte crap. hon är min klippa)
Mitt liv är crap.
En som får mig att le hur sämst allt annat än är,
måste jobba
(för mycket) så vi kan inte ses förrän lördag.
Det är TRE DAGAR till lördag.
Det är fan långt till fredag också.
Jag orkar inte lösa olösbara problem som faktiskt INTE
ligger hos mig.
Jag måste orka med skolan mitt i allt det här.
Det försöker jag göra.
Försöker.
Hur kämpar man utan ork?

Nu ska jag plugga. Försöka.
Finaste, kom hem och kramas♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: Haha! Läste din första "förklaring". Gulligt. En liiiten tjej som inte gör annat än att osva, äta och läsa < 3

2009-09-30 @ 17:33:44
URL: http://meely.blogg.se/
Postat av: Marie

du vet att du får komma till mig o adam sen när vi har flyttat in.

2009-10-02 @ 16:50:11
URL: http://mariejhk.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback