Yes, we had a great day.

2009-10-08 20:37:30/Permalink//

Först Scenisk Gestaltning, sen dans (ajaj) och sen slut på skoldagen!

Väcka, och våldgästa, en viss Snäcka och bli bjuden på te
halva eftermiddagen. Man brukar ju faktiskt vara vaken
runt lunchtid en torsdag *hrrm*.
Trevligt och bra, prata om allt och lyssna på musik.
Kul att det finns människor som är lika knäppa
som jag är. Ja, så är det.
Awesome, är ordet.

Längta efter pojke,
komma hem och nästan somna på golvet,
vilja att klockan ska gå snabbare
att min mobil ska ringa,
städa i köket,
äta mat,
prata om hur det bubblar i mitt hjärta tills
päronen får skavsår i öronen och
sen sitta i hemligt krypin och skriva av sig i ett block.
Jag har haft en bra dag.

Imorrn, då är det fredag.
Jag vet att jag tjatar,
därför tänker jag säga det igen..
Imorrn är det fredag. Helg.
Ingen skola, inget jobb.
Myspys hela helgen lång.
Jag borde nästan gå och lägga mig nu,
bara för att det ska bli imorrn snabbare..

Soffa. Nu på en gång.
Imorrn - sjunga och redovisa. Way -.-

pussgodkväll


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback