Söndageftermiddag

2009-10-25 17:01:40/Permalink/Life of Skalman/


Finaste står i köket och lagar mat. Jag sitter här
och funderar på om det GÅR att få söndagen att inte ta slut..

Pojke åker nämligen och börjar jobba en lång vecka ikväll.. bara för att jag är hemma och
har höstlov en hel vecka. Dålig tajming, och jag kommer längta ihjäl mig.

Idag har vi inte gjort så mycket. Gått upp och bara varit.
Ni har väl kommit ihåg att ställa tillbaka klockorna en timme va?
Det höll jag på att glömma bort idag, men så helt plötsligt hade jag en HEL
extra timme tillsammans med min favoritgranne haha ^^ Det var välkommet ♥

Imorrn, och större delen av min vecka, ska jag dansa!
Det kommer bli awesome^^ Ska även umgås en HEL DEL med min fina fru
nu på lovet, och det är inte mindre awesome inte! :D

Äta nu ^^
puss♥


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback