Sömnbrist..!

2009-10-01 11:52:14/Permalink/Life of Skalman/

Jag är.. så trött! Jag orkar knappt tänka.

Sitter i skolan nu, har egentligen dans. Men, som ni vet, mina fötter samarbetar ju inte riktigt.
Och eftersom de har kommit fram till (crappiga) relger som säger att INGEN
får ta del av undervisningen i sittande ställning
, så sitter jag och skriver skoltjoffs
i Havet istället. Jag blir så trött.

Jag har inte sovit så mycket. Igen.
Jag har så svårt att sova. Allt är för mycket.
Jag längtar efter fredag, då får jag sova bredvid
min Stigus. Jag kommer däcka på två sekunder.
Hos dig kan jag sluta tänka för en stund,
bara vara mig själv och ändå känna mig.. okej.
Jag längtar efter lördag. Då ska jag sova bredvid min andra
underbaring. FinasteJag kommer sova gott i helgen.

Nästa vecka borde jag börja ta tag i mitt liv.
Jag kan inte undvika det föralltid. Trots att jag vill.
Kanske att man skulle flytta in next door med min pojke, igen?
Kanske att jag skulle berätta (för far..) att jag nu gett upp allt hopp
en gång för alla. Tror jag. Jag orkar inte ha
prestationsångest dygnet runt längre.
Låt mig vara mig själv, där jag vill vara.



plugg nu.. wohoo, hör entusiasmen flöda över.
puss bai♥

Kommentarer
Postat av: Anja :)

ellerhur :D du förresten. Du har säkert fått frågan förut. men varför heter din blogg som den gör?

2009-10-01 @ 20:07:15
URL: http://almeida.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback