Lördagsgodis!

2009-10-17 12:40:53/Permalink/Life of Skalman/


Försöker desperat stå emot lördagsgodissuget.
Det går bra..än så länge.

Tog lång sovmorgon med pojke och har nu precis duschat och
ätit frukost. Ska fixa i ordning håret (jag behöver en hårfön här -.-) och
kasta på mig lite kläder alldeles strax.
Idag blir det till att köpa present till bästa Stigus,
hon fyller ju NÄSTAN stor flicka om bara några dagar. Därför måste jag,
som gräspinnens fru, fixa världens mest AWESOME present ever.
And I will mohahaha ^^ ♥

Det här är en bra dag.
Ska ringa till min Stigus Fettcell Russinän sen för att
göra henne nyfiken på presenten haha ♥

vi hörs,


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback