Lördag

2009-10-24 20:12:09/Permalink/Life of Skalman/


Idag är det lördag, för er som inte märkt det.

Jag och pojken vaknade liiite för sent imorse egentligen.
Fika med Fredrik stod ju som bekant på schemat, men hann in lagom när Fredrik var där iallafall.
Det positiva med att vara kompis med en tidoptimist - det är aldrig DU som är sen, även
när du faktiskt ÄR det haha ^^
Vi fikade som sagt med Fredrik, vilket var trevligt (:
Älskar öppningsreplikern mellan mina två favoritpojkar också;
- Hej, så det är du som är den omtalade Mattias.
- Och du är den omtalade Fredrik.
Haha jo visst är det så, jag har svårt att INTE prata om de som står mig närmast hihi^^

Vad har hänt sen? Inte mycket, det är helg. Slappa - det är min melodi.
"Skynda är det fulaste ord jag vet" som sagt (:

Jag älskar höstlov.
puss ♥

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

När det är höstlov så är det obligatoriskt att slappa =)



SV: Låter intressant med filmmanus! =) Har du gjort andra också som redan blivit film eller? Har själv funderat på att skriva manus, men verkar väldigt svårt?

2009-10-25 @ 08:29:23
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback