Hejhopp tisdag!

2009-10-20 14:05:40/Permalink/Life of Skalman/

Ganska fin dag idag alltså.

Åkte ju hem och sov hos min fina pojke igårkväll (jag fattar inte hur man kan sova
så brutalt bra bredvid en annan människa..jag brukar hellre sova själv så att
jag kan ligga och sprattla, men pojke är bättre än allt sprattel i hela världen haha^^)
och fick skjuts in till skolan till klockan 10 ♥.
10.30 var min skoldag officiellt slut, så jag och pojke åt frukost på stan!
Gottgottgott och mysigt värre ♥ Nu sitter jag i skolan och väntar på att
Stigus ska sluta
(hon slutar kl16 -.-) så att vi kan springa hem till Fredrik och låna hans
badkar så att vi kan färga hennes hår :D Ikväll är det DANS som gäller, och sen
tänkte jag springa och hälsa lite på allt salsafolk innan min buss går.
Det var SÅ LÄNGE SEN jag dansade salsa :'( Jag saknar det så enormt mycket,
men jag har inte riktigt tid just nu... Men titta in där ikväll ska jag iallafall.

Så himla söt att man kan svimma haha ^^


Fick en del respons angående mitt "HataTofsMittPåHuvudet"-inlägg, och tänkte bara poängtera
att jag självklart respekterar att alla inte tycker likadant som jag. Det är ju det som är intressant
med att uttrycka en provocerande åsikt. Jag tycker inte att man ska vara rädd för att säga vad man tycker. Jag tycker att såna tofsar är fult, någon annan kanske älskar dem - end of story.
(Jag menar alltså inte att MÄNNISKAN som har en sådan tofs är ful, jag menar att FRISYREN I SIG är
den mest osmickrande frilla man kan ha. Sådäså.)

På torsdag ska jag träffa en bängel jag inte träffat på ett bra tag ^^
Hem till Anton alltså, och inspektera hans nya hem, som förmodligen är lite mer klart nu
än sist jag var där. Det ska bli fint, har saknat den tjockisen ^^
Vad säger du, jag tar med mig kladdkaka så fixar du te..hur låter det? :D

Nejni, nu ska jag sätta mig med ett block och skriva av mig lite (:
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

okej det va ju tur det då;)

2009-10-20 @ 15:19:18
URL: http://amandatapper.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback