Godmorgon Världen - här kommer jag.

2009-10-19 08:47:21/Permalink/Life of Skalman/

Efter en awesome helg sitter jag återigen i skolan.
Är trött som få. Kunde inte sova så mycket inatt, skulle gärna sova ett par timmar nu..

Igår var jag hemma hos Bästa Stigus, eftersom hennes släkt skulle invadera hennes hus
pga. av vissa åldersrelaterade företeelser i hennes liv. (Det är inte lätt)
Efter att ha shoppat VÄRLDENS present med pojke i lördags, gjort i ordning och skrivit
en massa - så var jag redo to enter the house of Stigus igår vid ettsnåret.
Hon plev klad för min präsänt :D (rättar: präsäntÄR ;D )
Vill ni veta hur kreativ jag var? Visit Stigus blogg for more information.

Stannade till kvällningen, och åkte sedan hem till min nyklippta snygging igen
och slappade i soffan hela kvällen lång. Kunde inte sova så mycket som sagt,
hade ont i magen och var allmänt pigg, så idag skulle jag gärna stannat hemma..
Men vad gör man inte när man har skola att sköta -.-

DAGENS:
vill ha: kväll/natt - sova bredvid pojke
outfit: mjukisbyxor/tshirt/tröja + mössa to cover up the bad hair day.
borde: plugga äcklig naturkunskap
ignorering: plugget jag inte orkar göra *ignore*
YES: dansen i eftermiddag!
gröna: Stigus ^^
beslutsångest: idrott - sova i en soffa? idrott? sova i en soffa? idrott  -.-

To do now: gå till idrotten, inte kunna springa, försöka vara med på
bollsporter och sen gå och köpa frukost.

Okej,

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback