Full fart mot helgen!

2009-10-09 13:30:25/Permalink//

Nu har jag slutat för denna vecka!

Har redovisat My Fari Lady för min kära klass och
sjungit på lunchkonserten i skolan.
Det gick så bra så bra (:

Så snart pojke har slutat jobba ska jag
skutta in i hans bil och åka hemåt.
En hel helg aah
Greatgreatgreat.

Jag har kommit på att livet är
underbart
. Jag struntar i att det finns PUCKON
i min omgivning, jag mår bra ändå.
För jag har så mycket vackra människor
runt mig att det överväger åt alla håll.

Och Stigus, min Stigus, I love you.

Så himla hett då.^^

Nu är det helg,
inget kan förstöra det!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Cassandra <3

hejsan!

skulle vara kul om du kunde kika in på min blogg!

lämna gärna ett spår efter dig! :)

kram ccassiieesvensson.blogg.se

2009-10-11 @ 12:10:34
URL: http://ccassiieesvensson.blogg.se/
Postat av: Cassandra <3

hejsan!

skulle vara kul om du kunde kika in på min blogg!

lämna gärna ett spår efter dig! :)

kram ccassiieesvensson.blogg.se

2009-10-11 @ 12:10:37
URL: http://ccassiieesvensson.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback