En helt vanlig onsdag, skulle jag tro

2009-10-21 10:23:51/Permalink/Life of Skalman/

Försov mig en halvtimme imorse.
Vaknade av att mamma kom in i rummet - "KIIIM. Du måste gå UPP, skulle inte du DUSCHA!?"
- "...jag är på väääg.." blev mitt svar. Usch.

Har suttit nästan hela morgonen och bara slappat i en fåtölj.
Har så fruktansvärt ont i magen att jag skulle kunna SLÅ någon för
att tvinga till mig en starkare värktablett. De jag har fungerar bara GANSKA bra.
UH. Att vara tjej är minsann ingen dans på rosor.

Har snart naturkunskap. Ett litet problem bara, INGEN AV SKOLANS DATORER
hittar mitt USB-minne.
Alltså - jag kan inte skriva ut mitt arbete om Biobränsle.
Vad gör man då!? Jag får förklara för min kära lärare och försöka igen i eftermiddag
eller något.. för just nu är VARENDA dator emot mig.
Sämst.

Slänger in en väldigt typisk Kimse&Stigus-bild här.


Ungefär såhär knäppa är vi hela tiden. Haha ^^ Vi kanske inte är världens normalaste,
men å andra sidan - vem vill vara normal när man kan ha roligt? ♥
Jag älskar dig Stigus
(som för övrigt fyller år imorrn! Beordrar [♥] alla mina fina läsare att
gå in på hennes blogg och gratta henne!)
!

Lite surfing på nätet nu då,
innan lektionen börjar [:

PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Dragana

Svar: Vad snällt av dig att uppmärksamma din vän så!

2009-10-21 @ 10:48:48
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: my

Sv: okkis, visst :D

2009-10-21 @ 16:44:30
URL: http://myranw.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback