Dansstudion hyllar Michael Jackson!

2009-10-29 15:44:49/Permalink/Skalmans hyllningar/

Den dolda hemligheten avslöjas. Anledningen till att jag dansat mer än vanligt
på senaste tiden. Jag övade in the name of The King Of Pop ♥.
För igår arrangerade Dansstudion i Norrköping flera flashmobs och två mindre shower
i samband med världspremiären av THIS IS IT, som en hyllning av Michael Jackson.



Vi syntes bl.a. på Tv4-nyheterna, som ni kan se om ni klickar ->här<-.
Man kan 'se' mig, självaste Skalman, med en ljusblå ryggsäck mitt i smeten haha ^^
Vi syntes även på 24nt:s nyheter, det inslaget kan ni se ->här<-
En del var även på plats och snabba med mobilkamerorna när vi befann oss
mitt på Filmstaden i Norrköping, och också snabba att kasta upp det på youtube!
Väldigt dålig kvalité här, men ändå! Tanken som räknas! ♥



Vi var ungefär 200 personer som deltog i flashmoben,
som är  en "fortsättning"/"ett gensvar" på det Bounce gjorde  i Stockholm.



De har gjort liknande saker i andra länder t.ex i Frankrike och i Rumänien.

Jag säger bara,
Rest In Peace Michael Jackson och keep the flashmobs going people!

Idag ska Skalman
och Stigus gå och se This Is It - och vi kommer njuta varje sekund,
det är jag hundrasjutton procent säker på! ^^
Vi ses på SF ikväll då ♥

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Jag ska se "This is it" imorn med Evelina :)

2009-11-09 @ 14:39:07
URL: http://matuszewski.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback