Om man färgar håret halva natten...

2009-11-27 09:20:27/Permalink/Life of Skalman/

.. är man jättetrött (men jättesnygg) morgonen efter.


Det har jag lärt mig nu. Fyra timmar hann jag väl sova tror jag. Det som gjordes igår
var alltså;

- Skilja över- från underhår.
- Färga överhåret svart igen (utväxt -AWAY!).
- Blondera underhåret.
- Blondera underhåret igen för ännu ljusare resultat.
- Färga det nu orangebrunblondmissfärgade underhåret rött.
- Et voila!

Svart överhår och rött underhår. Jag är snygg.
Eftersom detta skedde inatt har jag inte hunnit tagit något kort än.
But I'm getting there. Ska försöka lyckas till ikväll, okej? :)

Idag sker detta;
Öva inför musikalen, öva inför musikalen och öva inför musikalen. Sen ska jag hem,
sova middag och vänta på att pojke ska komma hem. Därefter blir det MYS hela kvällen lång!
Haha, jag ser att ni är avundsjuka, ända härifrån!


Nu... jag tror jag ska sova lite i en soffa, innan jag börjar 10.45.
Vi hörs kanske ikväll då! ♥

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback