Kort skoldag..

2009-11-19 12:10:40/Permalink/Life of Skalman/

Scenisk Gestaltning, dans - SLUT!

Så ser mina torsdagar ut. Alltså, jag har redan slutat. Men eftersom jag bor
in the middle of nowhere så går det inte någon buss förrän om fyra timmar ungefär.
*Yay..inte* Tänkte pallra mig till lunchen nu och sen kanske ringa pappa och kolla vart han är.
Kanske att jag kommer hem på något vis.. vi får se.

Min helg vill inte planera sig. Jag hade massa på gång alldeles nyss, men nu - jag vet inte.
Ingen vill som jag vill, inget vill som jag tänker. Nae men vi får väl se vad som händer.
Öppet Hus på lördag i alla fall.

Ska skriva lite manus när jag kommer hem. Det behövs. Sen ska jag skicka det till Timmy
han kan gräva runt lite, tycka, tänka och ändra. Det måste bli bra ^^ (Projektarbetet har varit
ganska strandat pga sjukdom på senaste tiden, GAH vi måste ta igen!)

Nejmen... lunch då?
Ikväll - våldgästa favoritgrannen? ^^ Mihi jaaaaatack ♥

pussohej

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback