Hej måndag!

2009-11-09 14:41:56/Permalink/Life of Skalman/

Jag känner att stressen börjar rinna i huvudet.
Därför har jag bestämt att jag ska ta tag i saker och ting ganska så väldigt snart.
Den här veckan menar jag alltså. Inte skjuta upp, bara göra.

Och så lite bomull i tankarna, i armarna på min finaste däremellan ♥

På håltimmen övade jag inför dansshowen, i Kelly (sal med spegel).
Det går bra, det kommer att gå awesome imorrn.

Jag har fruktansvärt ont i hela min kropp.
Man ska kanske inte dansa samma dag som man blivit någorlunda frisk.
Nej..kanske inte. But I still did, jag älskar't!

Naej.. jag har dans alldeles strax^^ Sen ska jag åka hem och duscha (YES PLEASE)
och sen springa över till min Tias och stjäla en kyss eller två mihi ♥.
Ikväll är det blueskonsertSaliga Munken, och eftersom min fina Stigus
ska sjunga så måste vi ju gå och titta :D


PUSS

Kommentarer
Postat av: jenny

sv, så lite så :)



kolla gärna in min och min kompis nya blogg !:)

http://browniiepower.blogg.se/

2009-11-10 @ 07:03:29
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback