Hej fredag!

2009-11-20 14:35:22/Permalink/Life of Skalman/


Det är helg så det bara skriker om det, wohoo.
Eller inte.. för VEM måste gå till skolan imorrn? Jag -.-

Vi har nämligen Öppet Hus (mellan 10-14) så det är bara att pallra sin rumpa till
skolan trots att alla helghormoner i kroppen säger emot.
Det ska bli rätt mysigt ändå, vi ska öva på musikalkonserten som vi ska ha
den 11 december på Lilla Teatern. Mer info om det kommer snart! :D

Min helg är fortfarande väldigt luddigt planerad.
Men efter en massa bölande vid datorn igår och snörvel och snyft i soffan
kanske jag ska hem till Stigus i alla fall. Because we want kladdkaka med vit choklad i,
och en vaken natt på Stinas golv ♥
That's the way, aha aha, I like it.
Hopaps inte pojke dör om han får vara utan mig ett dygn, hihi ♥
Men som sagt... måste ringa runt lite till berörda parter, så att säga. Vi får se!

Men NU ska jag i alla fall fika med min egen lilla cupcake haha ^^
Sammiboy och jag ska gå till Fräcka Frökens (as we always do) och prata igenom det
vi har missat i varandras liv sen sist hihi ^^ MYSPYS ju :D

Ehm... tänkte att ni kanske ville se hur fina alla var på min skola under Halloweenhysterin (:
Klicka här så kommer ni till halloweengalleriet på hemsidan! Enjoy! (Jag är prinsessan; vit klänning,
krona, blodig hals och tår på kinden ^^)


Okej..puss!


Kommentarer
Postat av: Stina

han dör då fan inte av att inte ha dig en fredagkväll =.=

2009-11-20 @ 18:33:56

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback