Farsdag

2009-11-08 14:32:53/Permalink/Life of Skalman/


Detta är en bra dag. Jag älskar livet så enormt.

Är hemma hos min älskling, och bättre kan det knappt bli tycker jag ^^
Ska nog våldgästas ända till imorgon haha (: ♥

Igår dansade jag massor, och fick beröm. Jag blev glad.
Idag
skriver jag till pappa med tårar i ögonen.
Ikväll ska jag dansa - och det gör mig lycklig.

Det är farsdag idag. Därför tar jag tillfället i akt att skriva precis
allt jag tänkt senaste månaderna. Till min (styv)pappa. För han är
överlägset den bästa pappan i hela världen. ♥

Nae men om man skulle ta och skriva klart nu då kanske.
Vi hörs imorrn,
puss ♥


Kommentarer
Postat av: jenny

fin blogg:)

2009-11-08 @ 18:01:29
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback