Vampyrnight/morning <3

2009-07-26 14:37:43/Permalink/Skalmans hyllningar/

Som ni ser har min vampyrflicka fixat och trixat med designen litegranna (:
Hoppas ni tycker om förändringarna, I do! :)

Vi var tjocka igår mihi. Jag bjöd min Stigus på pizza, mm black and white!
Cider köptes också, och sedan satte vi oss och tittade på filmen Ghost. Det är en av de bästa filmerna som någonsin gjorts ever! Och har ni inte sett den, fina läsare, så MÅSTE ni se den!! I rollerns ser vi bl.a. Peter Swayze och Demi Moore. Jag kan inte ens med ord beskriva hur bra den här filmen är, men ni kan läsa lite mer om handling, skådespelare och så där på wikipedia. Har ni inte sett den, så måste ni göra det, och det NU ^^
Och ni kan köpa den nästan överallt, bara fråga i butiken, eller köp den online vetja! T.ex. på CDON.com. Ghost. Underbar film, tv4 visade den inatt. Love it

Molly och Sam i GHOST


Omslaget till filmen <3


Idag är det en seg dag. Jag ska bara njuta av att umgås med Stigus.
När jag ska hem sen, kanske mor och jag tar en sväng förbi vårdcentralen
för att kolla upp mina fucked up öron som aldrig slutar krångla.
Öroninflammation igen kanske.
Jag har i alla fall ont i hela huvudet pga min igensvullna örongång. Isch.

Kanske hörs ikväll ^^

Ska titta på film med älsklingsvampyren nu <3 bye.


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback