Sjuktråkfilm.

2009-07-29 20:44:49/Permalink/Life of Skalman/

Inte ett dugg på tv, och mitt internet är inte så snabbt som jag skulle vilja.

Jag försöker titta på en film som jag har velat se hur länge som helst.
The Eye med Jessica Alba. Ni kan se den på här om ni skulle råka ha lika tråkigt som jag.
Det låg under kategorin "skräck", så beware alla med känsliga sinnen.

Pratar med Sandra just nu. Hon har lika tråkigt som jag, haha synd om oss x)


Här är The Eye-affischen wooooh ;)


Någon som vet om det går något trevligt på tv i kväll?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Okej det var ju inte så kul :( Krya på dig!

Naj det var inte så skönt, för det blåste jättekallt :(

2009-07-29 @ 20:49:33
Postat av: Nikolina

jag hittade dem på brandos för 999kr, hur mkt kostade dina? :)

2009-07-29 @ 21:34:18
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback