God kväll (eller natt?)

2009-07-18 00:54:26/Permalink/Life of Skalman/
Detta har varit en inaktiv dag. Det behövde jag känner jag.

Har bara gjort ingenting (vilket är lagom mycket) och surfat runt lite på lite olika bloggar:)
Har hittat några favoriter bara sådär, och de tänkte jag kanske ta och länka här imorrn.

Har sett Änglar och Demoner idag, för jag hittade en helt AWESOME sida! :D
MovieStream heter den, där kan ni se filmer gratis och helt lagligt! Värd att kollas in!
Jag tittade som sagt på Änglar Och Demoner, och den var bra faktiskt. Måste bara klaga lite på marknadsföringen vad gäller filmerna som är baserade på Dan Browns böcker. De säger att DaVincikoden (som för övrigt är en fruktansvärt bra bok) kom först. Filmen på boken kom ju innan ÄnglarOchDemoner-filmen, det vet vi ju, men så är icke fallet med böckerna. DaVincikoden blev känd först, och därför uppmärksammades Dan Browns FÖRSTA bok efter det. Nämligen Änglar och Demoner. Om man faktiskt LÄSER böckerna så märker man det i DaVincikoden, där Robert Langdon refererar till händelserna som hände "för ett år sen" (eller om det är ett par år) - alltså i Änglar och Demoner.
När reklamen började rulla för filmen Änglar och Demoner, så säger en djup stämma "Uppföljaren till succén Da Vincikoden!" Men det är FEEEEL. De kanske har gjort om grundhistorien helt, och gjort själva filmen till en uppföljare, men det stämmer alltså inte med hur det egentligen ligger till.
Så, nu har jag klarlagt detta, så folk kan sluta kalla Änglar Och Demoner för Da Vincikodens uppföljare.

Jens kom förbi en sväng och hälsade på mig i min ensamhet, och vi tittade på en dokumentär om svordomen "Fuck", det var väldigt underhållande och intressant måste jag säga. Även den finns på MovieStrem.


Imorrn blir det utgång med världens bästa Sandra. Ska bli übernajs, dansa all night long! Enda ångesten, som är evig, är ju vad jag ska sätta på mig. Ibland är det dåligt med en stora garderob, beslutsångesten blir vardag.
Jag har liksom inte problem att välja... det är välja bort som jag absolut inte kan ;)
Helt awesome att jag får låna Fredrikens lägenhet, så att jag har någonstans att sova sen också^^
Tack bästaste bästa Fredrik, jag älskar dig <3

Nejmen tänkte väl kanske kasta mig i bingen nu ^^
Hoppas ni haft en fin dag (:



gonattpuss från mig till er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja den är bäst, jag kan typ alla hans låtar xD

2009-07-18 @ 09:16:46
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det tycker jag med :)

2009-07-18 @ 12:09:22
URL: http://sallylou.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är ett darin fan och tycker faktist att alla är bra :O :D

2009-07-18 @ 13:57:14
URL: http://minnahokka.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback