Barnvakt åt trillngbebisar!

2009-07-20 18:42:25/Permalink/Life of Skalman/

Puh! Nu har de äntligen somnat, bara ett dygn kvar nu haha ;)

Är hemma hos mors kusin, och är barnvakt åt mina relativt nyfödda sysslingar. Tre småtjejer ligger nu och snarkar sött i soffan. Mätta och med nybytta blöjor. Som tur är, är jag inte barnvakt själv (då hade jag nog svimmat vid det här laget haha) utan syrrorna och mor är med också. Tillsammans klarar vi av alla bebisfasoner i världen :)

Det är varmt som sjuttan här, och inte blir man svalare av att ha en, eller två, bebis(ar) på armen. Men de är ju så söta att man knappt kan slita ögonen ifrån dem ^_^

-->Här<-- kan ni läsa en artikel om mina trillingsysslingar, som Folkbladet har skrivit.


Städa som sagt lägenheten igår. Jobbigt i mitt dåvarande tillstånd kan jag lova. Usch.
Men det gick i alla fall bra, nu är det städat och snyggt nästa gång jag kommer hem till far :D
När jag kom hem till morsan igår stod det pannkakor och väntade på mig! Jag blev så överlycklig att jag kunde dött där och då, och jag åt fem stycken utan att blinka.
Mammas pannkakor, finns det något godare?
Det är nog min favoriträtt tror jag... vilken är din?

Imorrn ska jag träffa min kära brylling Jess
(för er som inte vet, brylling innebär att någon av våra päron är sysslingar), det var alltför längesen! Vi ska nog gå och ta en fika, och jag ska känna lite på hennes mage hihi^^ Däri ligger nämligen mitt lilla bryllingbarn och sparkas :) Meep mer bebisar i min omgivning, I like it! Jag har första tjing som barnvakt! :-D

På onsdag och torsdag ska jag och syster (äldsta systerna jag har är 14) vara med i en zombiefilm, som ett par filmmaking kompisar till mig håller på med. Det ska bli awesome! Jag lovar att länka filmen så fort den är klar!

Vi är lite smågalna ibland sådär. Vad tror ni, skulle vi kunna passa som zombie chics ? ;D


Syster                                            gaaah                                 jag

Inte dåligt att vara Skalmans lillasyster, it makes you craaazy ^^

Nae, nu ska jag nog gå och titta på bebiser (:

Vi hörs!




ps.
Stigus, kom hem nu! Jag saknar dig så jag håller på att dö, jag klarar inte sex dagar till!

Kommentarer
Postat av: Emma

2009-07-20 @ 19:09:59
URL: http://em93ms-blogg.se
Postat av: emma

Då får du försöka ta dig tid till det, för det är ju så kul :)

2009-07-20 @ 19:10:43
URL: http://ems93.blogg.se/
Postat av: Erica,

mycket jobb med trillingar kan jag förstå :P

2009-07-21 @ 13:41:04
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: Ahlberg

Åh barnvakt ;)



Sv:Tror jag säkert. Mjo det går ju faktiskt att vara ute i lite regn...

2009-07-21 @ 23:17:10
URL: http://endthisnow.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback