Tisdagssnö och kärlek

2009-12-15 21:09:42/Permalink//


Detta har varit en bra dag. En väldigt bra dag.

Varför? Jo, för att;
- jag hade bara en halvtimmes lektion (piano)
- direkt efter den åkte jag och Tias och julshoppade litegranna
- sen handlade vi mat och annat gott, och åkte hem
- det har snöat större delen av dagen..
- .. så när vi kom hem gick jag ut och fotade snön
- hade även snöbollskrig med min älskling ♥
- efter att ha bytt alla blöta kläder mot torra, och ätit lasagne till lunch så
- gick vi ut igen och skapade snölyktor (som fortfarande lyser!)
- mer snöbollskrig! :)
- snöblandade kyssar *-*
- fota älskling i vinterkvällens snöfall

Detta har varit en underbar dag, och vi är ett fetingkliv närmare julafton ^^
Idag är det faktiskt dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan
före doppareda'n haha! :D ♥

Haha aaw nu satt Tias bredvid mig här alldeles nyss, och var sådär söt att jag blir
helt larvig i själen. Han gör mig f*n helt knäsvag ibland (läs: ofta) mihi ^^
"Skriv att jag älskar dig, också!"
"Va?"
"Ja, jag älskar dig! Får inte det stå med? Jo, skriv det!"
Jag dör, du är det underbaraste jag vet ♥ Your love is magical..that's how I feel *_*

Nu ska vi tittade på Bridget Jones Dagbok och få oss ett par garv (:
Imorrn ska Adam få sin julklapp. Awesomeness!

*Snöbollskast på mina läsare* - *poff♥*


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback