...god fortsättning och sånt där

2009-12-25 20:02:13/Permalink/Life of Skalman/


Da'n efter doppareda'n. Idag är det stora slappardagen.

Vaknade i min säng hemma, hos mor, imorse. Min lilla pluttepygmésäng. Fast inte ensam,
som jag brukar när jag sover i den. Nej, min älskling låg bredvid ♥ Underbart.
Inte så fridfullt uppvaknade dock, lillasyster körde upp sin nya kamera i våra ansikten haha! ♥

Det enda jag har gjort, hela dagen, är;
* slappat
* ätit julmat
* druckit julmust
* ätit julgodis
* ätit mer julmat
* slappat
* pussat på pojken
* sa jag att jag har slappat ?

Min julafton var great. Awesome. Det kommer lite bilder så fort jag orkar :)
Nu blir det mer slapp ♥
Vi hörs.. och du, god fortsättning och sånt där :)


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback