En tisdag i december

2009-12-08 22:07:23/Permalink/Life of Skalman/



Det går framåt på Lillan. Det kommer nog gå som en dans imorrn (:

Lite småstressad har
jag vart igår och idag, men så ska det vara! Imorrn ska jag hjälpa
till ännu mer på Lillan, "mina" ettor är så duktiga, så duktiga!
På torsdag är det dags för min egna klass' repetitioner! Vi har mycket att göra.. let's get on to it!

Sitter hemma hos älsklingen nu. Har precis tittat på Desperate Housewives (och jag tänker inte ens
BÖRJA skriva om avsnittet, shit.. why how when what)
och funderar på att hoppa i säng redan
för att få sova så länge jag kan. I'll need it.

Mm, sova?

puss♥


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback