Pluggardagen typ..

2009-08-04 14:54:54/Permalink/Life of Skalman/

Fortfarande överskottsenergi.. jag börjar gå mig själv på nerverna haha ^^

Nu har Stina åkt iväg igen, till Medeltidsveckan på Gotland och jag är så avundsjuk så man kan dö.
Jag har medeltidsabstinens. För att inte tala om Stina-abstinens.


Ska plugga matte idag. Restprov på tisdag nästa vecka. Usch. Har jag lust? - Nej. Måste jag? - Ja.

Har skrivit lite nytt på poeter.se förresten. Tycker att ni ska kolla in det,
och sen kommentera här (om ni inte har ett poeter-konto förstås ;D).
Jag vill gärna ha respons!

"Älska mig, för du har inget val.
Du har den fria viljan att bara välja mig.
Förtrollad, förälskad, förevigt.
Vi två, tillsammans
och inget kan stoppa oss.
Jag smög ner kärleksdrycken
i ditt te när du inte såg...
"

Smakprov hur texten "Du har ett val... mitt!" , <-- länken är bara att trycka på för att läsa hela.
Annars kan ni bara trilla in på min sida på poeter.se och välja och vraka runt själva ^^ Det finns nästan 300 texter att ta sig igenom, om ni skulle ha brist på något att göra haha ;) Kolla in!

Nejni nu är det dags att ta tjuren vid hornen, och stoppa in matte-dvdn i datorn och sätta igång.
Geometri - here I come! ... :P



Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: absolut! läste du har överskottsenergi, lek av dig ;)

2009-08-04 @ 15:32:46
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Joakim.

sv: du får leka ikv när de blivit svalare då? kan hjälpa dig ;)



jo jag vet, men alltså ja det är bara en design egentligen, tycker bara de är skönt med lite nytt!

2009-08-04 @ 16:17:11
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback