PLOPP i allra högsta grad :)

2009-08-02 16:57:51/Permalink//

Jag har så mycket överskottsenergi (trots mina få [tre-fyra] timmars sömn)
att jag inte vet vart jag ska ta vägen!

Jag vill bara springa allt vad jag kan, utan att bry mig om vart jag hamnar eller att någon ser mig.
Bara SPRINGA, för att kanalisera känslor och tankar. Kanske ska ta syrran under armen och be henne att gå en promenad med mig? Ja, kanske ^_^

Jag skulle till och med kunna sätta mig och plugga nu,
bara för att. Men det tänker jag inte göra. Ingen ångest idag, jag ska bara vara.
Imorrn ska jag plugga, läsa historia och skriva musikalutvärdering.
Det blir bra!


Fotograf: Stigus min Gräspinne <3 Hoppande modell: Jag, Skalman, i egen hög person

Jag saknar dig Stinaplutt, kom hem NU! Jag vill ha dig här, kramas och prata.. Jag vet att jag är larvig,
men det är så himla najs att veta att du står ut med mig ändå ^^ <3 Jag älskar dig så gränslöst megamassor att det knappt kan vara hälsosamt haha ^_^ PUSS <3



Nu ska jag gå ut och hoppa på vår studsmatta :D Hörs kanske ikväll ^^


Kommentarer
Postat av: adina

åh, men pride finns ju nästa år också! :)

2009-08-02 @ 22:42:52
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV: Hehe okej, jo så var det här igår med vädret..



Allt bra?



Kramis

2009-08-03 @ 11:30:01
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback