På promenerande fot..

2009-08-03 22:41:24/Permalink/Life of Skalman/

Är hundvakt idag, åt mormor och morfars hund Gandhi <3

Så jag har vart ute och gått en massa idag, vilket har varit skönt.
Jag har även gått omkring och skrattat för mig själv, så störd är jag när ingen ser hehe ;)

Idag hände något helt galet :-O Jag vaknade, självmant och utvilad, halv 10!
Jag vet - det är inte riktigt klokt!! Och, det kommer mer, då gick jag upp och DAMMSÖG för att
fördriva tiden, för hela mitt inre är rastlöst.. :-O I know, I must be sick or something..

Imorrn blir det en lugn dag. Umgås lite med mamma, nu när det inte är så mycket folk som springer omkring här hemma. Alla är bortresta, utom jag och mor. Det är trevligt <3

Nej, innan jag blir för utsvävad här, bäst att jag går x)

Vill bara berätta en sak:
Sandra, jag älskar dig. Utan dig vore jag bara en liten ångestdominerad osäker pöl på golvet by now. Du förstår inte själv hur underbart bra du är vännen <3 JAG ÄLSKAR DIG! (har jag sagt det?)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är underbar min lilla plutt <3

utan dig hade jag inte klarat mig. Vem annars skulle jag ringa tusen ggr per dag och beklaga mig för =)

du är min underbaring <3<3 och jag älskar dig <3<3<3

2009-08-03 @ 23:04:48
Postat av: Emelie

Sv: va roligt att höra :)

VAd görs?



Kramis

2009-08-04 @ 11:27:52
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Okej va roligt att höra, roligt när folk är glada :)



Kramis

2009-08-04 @ 14:22:29
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback