Nu mår jag bra!

2009-08-19 23:49:41/Permalink/Skalman Style!/

Efter en heltrevlig, megamysig vandring på stan med Sammi
är mitt humör nu på topp igen :D

Vi hade det awesome, åt chokladbollar med pärlsocker (det var bra för tänderna eller vad sa vi? ;D), skrattade åt tröga människor, pratade om föräldrar och pojkar. Det var inte tråkigt^^

Vi kom även fram till att vi är Cupcakes, som nu också är ägare till finfina pandalinnen
tack vare Cupcake Number 1, Sammi ;) Haha ^_^



Titta vad fint, det passar in i min garderob ^^ New Yorker is the place.
Nu var det bara pastellkläderna och COOLbrillorna kvar då! ;)


Har vart duktig och gjort läxan nu,
så jag tänkte vara ÄNNU duktigare och hoppa i säng.
Imorrn är det Rix Fm-festivalen och vi kanske ska lyckas med en liten söt flash mob.
Tell you more tomorrow ♥

Dagens lolcat får representera kvällens nästa punkt på schemat.


SÖMN! :D

Vilka kommer på Rix Fm ?


PUSS och bit i halsen <3

Kommentarer
Postat av: Laila♥

sött :) Jag gick ju modevisning igår, och idag ska jag nog vila och jobba lite ikväll kanske :) Själv då? :)

2009-08-20 @ 09:24:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: ellen ~

vilken gullig tröja (a)

2009-08-24 @ 22:29:27
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback