I skolan...

2009-08-12 16:24:18/Permalink/Life of Skalman/

Förlåt för mitt ickeskrivande igår, men min älskade Denise kom hem till mig ^^

Vi pratade ifatt, skrattade, åt godis, svettades haha, och tittade på Casanova (som för övrigt är en awesome film!). Jag har saknat henne som en liten ensam sköldpadda på en alldeles för lång strand. Trevligaste kvällen <3

Kan ju upplysa alla om att Skalman fick ett FETT G på matteprovet igår!! :D YES!
Skönt, och nu ska jag aldrig jobba matte mer i hela mitt liv.

Sitter i skolan nu. Sista dagen på min restvecka. Snart klar med utvärderingen av musikalen. Bara en historiauppgift (som inte ens är jobbig, bara rolig :D) kvar, sen är jag FRIIII!! ^^

Ska plugga klart nu, vi hörs ikväll <3 puss.

Kommentarer
Postat av: adina

verkligen!

åh.. jobbigt med skola -.-'

2009-08-13 @ 01:07:35
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback