PLOPP här kommer Göteborgsbilderna ^^

2009-08-10 23:46:10/Permalink//

Här kommer de - mina resbilder (:
OCH btw, jag har inte skola nu egentligen - men vi har RESTVECKA och eftersom jag ligger lite efter från förra terminen så måste jag gå dit och gör sånt, så att jag är ifatt sen när skolan börjar nästa vecka :) så, nu har jag förklarat det ;)

BILDERNA ♥

På med mjuka, bekväma, men ack så snygga, kläder och iväg!


Det var inte LITE härligt väder inte! :D Wonderful <3


Dricka gick åt i värmen! Jag blev lite svalare efter att ha åkt Flume Ride dock.
Svalare... - och väldigt mycket blötare!


Kristallsalongen besöktes såklart, och jag höll på att skratta ihjäl mig flera gånger!

Giraffben på syrran och mig?


Framåt kvällningen var vädret svalare, skönt!


Såklart var ett besök på Hotell Gasten obligatoriskt för mig och pappsen.
Inte lika läskigt som sist jag gick tyvärr. Liten tumme ner på det faktiskt.


Innan jag dör ska jag ha fått en stjärna på Lisebergs 'gator'.
Det är min dröm. STJÄRNA till mig ♦



När vi skulle åka hem till släktellisläkten såg jag världens roligaste bil i parkeringshusetxD

Vad säger ni? En Geggamojabil kanske? Jag höll på att ramla ihop av skratt x)

SÅ! Det var det, finns såklart lite fler bilder, men det orkar vi inte med ;) haha ^^

Nu ska jag sova lite, för imorrn har jag ett restprov i matte att ta hand om.
Bara att hoppas på ett stort fett G där också (:
I will do my very best!!


Gonatt på er <3 *puss och bit*

Kommentarer
Postat av: adina

åh jag vill dit!



ahh, okej :) tack för din kamp i bloggkriget ;)! hahahah

2009-08-11 @ 14:22:46
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback