Första skoldagen är avklarad...

2009-08-18 20:33:42/Permalink/Life of Skalman/

... och det var mysigt som bara den och jag fick massa kramar
överalltifrån så jag var i himlen ^^

Jag vill bara upplysa alla om att jag fick VG i historia
fast jag bara satsat helhjärtat på ett G.
Jag är fan duktig. Nej, vänta, jag är BÄST.

Skakade hand med, i stort sett, alla nya ettor när de kom.
Så nu har väl de men för livet haha :)

Fikade med en viss liten Dina efter skolningen också,
det var inte tråkigt. :D

Nejmen om man skulle gå ut imorrn, bara sådär
mitt i veckan. Har fribiljett till Hugos nämligen,
hahaha vem är på ?


Har skrivit en massa idag.


Det är nästan det bästa jag vet. Skriva är som att andas ungefär. Livsnödvändigt.


Nu ska jag titta på film :)

puss <3

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback