Awesomeness, hemma igen!

2009-08-16 19:40:39/Permalink//

Fastän allt inte går som man tänkt eller blir som planerat,
så har denna helg vart helt f*cking awesome (:

Utelivet blev lagom trevligt. Mötte i alla fall mycket trevligt folk (och en del andra som jag vill slå ihjäl så fort jag ser dem tyvärr..) och dansade med min knäppa vänner. Det blev awesome.
Och åka...typ...hem... på natten var inte heller tråkigt.. ^^ förlåt mig, jag är larvig.

Soffutsikt hehe ;) Partyparty ;D


Var ju hemma hos mor i helgen också, det kanske jag sa?
Det var i alla fall mestadels trevligt. Hon och jag har en del meningsskiljaktigheter nuförtiden tyvärr, så allt är inte en dans på rosor jämt direkt.. Men det var trevlans ändå. Jag inser hur mycket jag saknar min huliganer till syrror när jag inte bor där också, man kan ju bli galen för mindre haha x)

Skönt att va hemma igen nu,
och imorrn kommer Denisen hit och umgås! Jag har lovat att bjuda på lunch,
så det är bara för mig att ställa mig vid spisan och laga lite mat haha ;) (ja, jag skrev spisAn)
AH jag är så glad i hela kroppen att jag knappt vet vart jag ska ta vägen,
det känns jätteudda... det var längesen jag kände såhär...^^

Ikväll blir det bara slappa...



Tänkte kanske slänga in lite sex education senare, vad tycker ni om det? ^^
Men nu, YOGHURT! :D

hörs sen , puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, så lite så =). Vad har du gjort idag då? kram

2009-08-16 @ 19:54:37
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Hannah

sv: ahh, den är fin :)

2009-08-16 @ 22:32:53
URL: http://naah.blogg.se/

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback