Fairy dust

2013-05-09 22:25:13/Permalink/Life of Skalman/

En ledig torsdag, bara sådär. Hur mysigt som helst.
Powerwalkade med lillaste lillasystern och njöt av solen idag. Så himla skönt väder!
Vi grillade också, lagom när regnet började totalstörta ner från himlen! Men mest av
allt petade vi i trädgården (: Vi placerade ut lite nya rabattprydnader som jag köpt.
Se bilderna lite längre ner.

Somriga hemmaskor. (ursäkta mina bleka vinterben, haha!)


En ny blomma har slagit ut. Ser ni vad som står bredvid blomman då? Svaret finns en bild ner.

En liten älva! Åååh, fin va? Kostade bara 10 spänn på TGR i stan!

Hon har såklart sällskap!

Köpte fem stycken, men känner nu att jag nog kommer behöva köpa flera haha!

Nae, nu är det dags för säng! Vad gillar ni den nya desginen förresten? Väldigt Skalmanig, eller hur?
Tack för hjälpen, Anastasia ♥ I love it!

                                                                                                        Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ja, designen är fin.

2013-05-10 @ 22:56:46
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback