Inte ett enda dugg

2014-05-30 12:31:01/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejhopp.
Idag ska jag inte göra ett endaste litet dugg, förutom att äta mat och ligga i soffan.
Efter att ha jobbat två dagar i rad, köpt en bikini och en bok samt dammsugit mitt hus är min
kropp nu helt slutkörd och strejkar totalt. Too much stuff på bara tre dagar. För mig, i alla fall.
För de flesta är det inte så jobbigt att jobba halva dagar, och dra dammsugaren ett varv. Men.
För mig är det outhärdligt jobbigt.

Så idag är en göra-ingenting-dag. Jag orkade inte ens leta reda på mina egna mjukisbyxor, så
jag har på mig älsklingens. Hihi ^_^ Mina fingrar har kommit till ett stadie då det till och med
gör ont att bre en macka. Snälla September, kom någon gång så bebis kan få komma ut.

Jag började dagen med sovmorgon. Nu har jag precis ätit en lååång frukost och tittat på skräckfilm.
Nästa film blir nog musikal eller Disney känns det som.

 
Puss och hej och trevlig fredag på er!
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback