Absolut ingenting och vecka 25

2014-06-06 13:12:32/Permalink/Life of Skalman/
 
Hej alla nationaldagsfirare ^_^

Är inne i vecka 25 nu, och bebis är cirka 22 cm från huvud till stjärt och kommer i slutet av veckan
att väga ungefär 790 g (enligt min Gravidapp). Fatta att det börjar närma sig ett helt kilo bebis där inne!
 
Idag ska jag inte göra ett endast strunt. Är helt slut eftersom jag inte har lyssnat så bra på kroppen
denna vecka. Jag tänker hela tiden "äsch, det här är inte så jobbigt, det orkar jag" och sen ångrar jag
mig bittert dagen efter. Men idag! Idag ska jag inte göra något, utom att äta mat, läsa min bok och
titta på film. Det ska bli så skönt att vila min ömma kropp.

RÅKADE köpa lite mer Superman-inspirerat till bebis. Men sambon börjar nu protestera lite över min
Superman-galenskap haha, så nu får jag hitta andra tryck på kläderna till vår plutt om jag ska handla
mera... Hihi! Men hur söt är inte dessa? ♥ 


Nahe, nu ska jag återgå till mitt ingentingande. Ha en fin nationaldag och helg allihop ♥

 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback