Frustration

2014-04-07 13:56:15/Permalink/Life of Skalman/

Hejhopp.
Efter tårtätandet igår blev jag helt slut. Och är lika trött idag. Det är så frustrerande.
Jag är liksom rastlös och orkeslös - samtidigt. Jag VILL ju vara pigg men det GÅR INTE hur
jag än gör. Sov som en stock till kl 10 idag, och har inte orkat göra ett skvatt fast jag ska att jag
skulle. Jag tänkte dammsuga. Men jag ORKAR INTE.

Jag är hungrig. Jag orkar inte gå ut i köket och hitta på något. Jag tror dock kanske att jag har
lite rester som går att värma. Jag önskar jag kunde vifta lite, så att maten gjorde sig själv och
kom till mig i soffan. Typ såhär:

Haha! Underbar film det där. Äsch. Jag ska väl FÖRSÖKA pallra mig till köket och
värma lite mat nu. Puh. Puss och hej sålänge.

 

 


Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback