Utan din luft i mina lungor

2013-05-10 22:32:29/Permalink/Skalmans Tankar/
 
 
Sitter i soffan och tittar på film med min älskling. Fredagsmys, finns det något bättre?
Idag har jag haft snorigt ont i magen, det är så roligt att vara tjej, men arbetsdagen gick ganska
snabbt ändå kändes det som. Sen rejsade jag hem till min soffa och alvedon.

Jag sitter här och funderar, medan min älskade nooog har slumrat till lite.
Jag älskar honom så sjukt mycket, att det går verkligen inte att beskriva i ord. Inte ens
om jag aktiverar varenda författarcell i huvudet så kan jag beskriva hur lycklig han gör mig.
Hans kramar kan rädda vilken skitdag som helst. Och att komma hem efter att ha jobbat kväll
och mötas av doften av pannkakor från köket där min älskling står, det är inget annat än lycka.
Och. När han tittar på mig och säger "Jag älskar dig" så smälter jag som en snöflinga i vårsol.
Han. Älskar. Mig. Det är ju helt ofattbart egentligen.
Det brukar ju vara en prinsessa som hittar en groda, men min saga är Min Drömprins och så
jag, Sköldpaddan. Det är så fantastiskt att ni borde bli avundsjuka, haha ♥

Igår var vi ute och blåste såpbubblor i vinden. (Visst blev det fint med svartvit bakgrund? ^^
Bubblorna ser
så HIMLA färgglada och gnistrande ut, när inte bakgrunden stjäl uppmärksamhet..!)
Det blev ett litet kärlekskrankt inlägg, men jag kan verkligen helt plötsligt - mitt i vardagen - komma på
att jag längtar så mycket efter att få kyssa honom att jag knappt står ut en halv sekund till.
Och vi är ändå en bra bit in på vårt fjärde år tillsammans, och vi ses varjevarje dag. Ändå kan jag
längta ihjäl mig efter honom efter bara två timmar på jobbet.  Och vet ni? Jag ska vara så här kär forever.
Alltid alltid alltid. För, han är min andra halva.  Jag vet att du sover, känner värmen från din hud.
Bara lukten gör mig svag, men jag vågar inte väcka dig nu. ♫ Hur kär får man vara..? :)
 
Nu ska jag släpa med mig min fina sambo, och dyka ner i sängen. Är helt utslagen efter veckan.
Och det är sambon också, verkar det. Imorgon ska jag hämta ut ett paket på posten som KAN
vara helt världsomvälvande! Eller ja, Skalman-världsomvälvande iallafall haha!
Don't miss it, it might be legendary...
 
 
                                                                               Godnatt hela, hela världen ♥
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback