Train insane or remain the same

2013-05-18 14:36:00/Permalink/Fitness/
 
Update:ar - direkt!

12 km BABY! I DID IT without stopping! Så trött jag är i benen nu.
Sprang (/powerwalkade för att inte dö av astma/pollen) utan att stanna en endaste gång!
Fick dock inte igång appen förrän efter någon kilometer (krångligt med sånt där modernt tjafs, haha),
så enligt den sprang jag endast 11 km. Menmen, hur som helst så gjorde jag det.
Och det var inte så jobbigt som jag trodde... trots att mina ben är gelé nu.

 
Jag är verkligen så j*kla PEPPAD nu. Efter ett helt år av tå-operationer hit och en helt crazy
mage dit, så har jag verkligen inte haft ett halvt gram muskler kvar. Men nu har jag hållit på
och sprungit och nördat med hantlar och grejer i ett par veckor och jag börjar iallafall KÄNNA
skillnad. And that's the reason I keep going. Jag ska bli SÅ HIMLA FIT igen..!
För det var jag innan min trasiga kropp började bestämma över mitt liv. Gonna have my muscles back!

Nu ska jag äta MAT och försöka förstå hur vädret gick från 22 grader och sol till 15 grader, regn och
åska på trettio sekunder...
 
                                                                 Puss och hej - hungrig tjej!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Härligt!

2013-05-18 @ 19:17:45
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback