Slappsöndag?

2013-05-19 17:57:26/Permalink/Life of Skalman/
 
                                                                              Yellow!
Vilken regnig vår vi har! Jag som skulle klippa gräset idag.. Så gick det med de planerna!
Idag slappar jag bara. Nästan. Var ute på en promenad i det kvava klibbvädret förut, med nya grannen.
Det var superfint, men min ben vill verkligen inte. Imorgon ska jag INTE springa/promenera. Imorgon
ska jag VILA. Och inte göra ett skit. Jobba förstås, men sen - NADA.

Igårkväll var det lite födelsedagsfirande för Sandra, min Sandra..! Orkade dock inte följa med ut
 och dansa, för jag var så himla trött och seg. Men det var hemskt trevligt iallafall! :)
Liten bild jag tog for facebook, igår. Väldigt söta och gryniga är vi!


Körde på finhår-style igår, eftersom Sandra inte hade sett det live förut. Och för att jag älskar detta hår
SÅ mycket. I'm looovin' it. Såhär såg jag ut last night:
På tal om ingenting. Jag har märkt, att så fort jag börjar träna lite mer på allvar så börjar jag
äta som en häst. Jag är f*n hungrig hela tiden haha! Jag har med mig värsta matsäcksväskan
till jobbet varje dag. Maaaaat, min kropp vill ha maaat!
 
Nahe. Om man skulle ta och dricka lite te, och ÄTA lite (igen). Är vrålhungrig.
Tänkte dela med mig av en av mina bästa springlåtar just nu (One Direction-varning):
 
Så. Nu ska jag äta.                                                                      Puss och kram - tavelram! 

 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback