Running is a pain in the ass

2013-05-18 10:06:24/Permalink/Fitness/
 
Hej!
Äntligen helg. Lördagar, how I love them. Idag ska jag utmana mig själv ordentligt.
Ni vet hur jag brukar springa flera gånger i veckan, mitt varv på 6 km? Idag, ska jag har
jag lovat mig själv att jag ska klara TVÅ VARV. Alltså, 12 km.

Jag sitter alltså just nu och äter en stabil frukost för att om ett litet tag gå ut och springa
längre än jag någonsin sprungit på en och samma gång. Because I can do it!
Är så himla glad, för det är lite mulet så att jag slipper gassande sol. "Bara" 17 grader ute, så detta
ska nog gå bra. Jag sätter ingen tidspress på mig denna gång, för jag vill bara se att det GÅR
att springa så långt utan att astman tar död på mig, haha!
 
Detta är mitt nya springmotto.
 
Försöker hitta någon bra app för att kunna beräkna tid, distans, fart osv. Hittar inga braaa,
jag blir galen! Menmen, jag får väl leta vidare.

Nu gott folk - springskor PÅ! See you in 12 km.. :)
Hur utmanar ni er själva?

 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback