Mitt-i-veckan-update

2013-05-22 20:46:03/Permalink/Skalmans prylar/
 
Hello friends and flowers!

Nu är vi på den där mitt-i-veckan-dagen. Onsdag, för er som inte förstod haha!
Jag har gått omkring och trott att det varit torsdag, precis hela dagen. Insåg att det är onsdag
för bara ett par timmar sen. Besvikelse, säger jag bara.

I vilket fall som helst, som ni kanske vet har jag nu gått över till den mörka sidan och gett
upp min gamla hederliga knapptelefon. Numera har jag en "smartphone", som alla andra.
Men SÅKLART kan jag ju inte ha ett tråkigt, mainstream, enfärgat skal som alla andra. That wouldn't
work for me. Så, jag köpte mig ett blått fint skal, och pimpade det med några av mina älskade klistermärken.

Hur fint? ♥


Sötsaker och enhörning!


Är sjukt nöjd. Såklart trillade det ner ett zebrarandigt phone case i brevlådan idag också bara för det.
Beslutsångest! Men kör nog på det pimpade skalet ett tag. Sen får ränderna ta över när jag behöver
lite omväxling.

Tänkte att jag måste ju även slänga in en blombild också. (Nästan obligatoriskt med trädgårdsbilder nu haha!)
De här blommorna växer på baksidan i min trädgård. Vet inte vad det är för sort? Det liknar lite
Förgätmigej, men har "spretigare" stjälkar och ljusare blå färg. Någon som vet vad dessa vackra kan heta?
Wellwell. Orkade inte springa idag, för vi kom hem ganska sent. (Har dessutom FET träningsvärk i rumpan!)
Vi var och åt finglass på Smultronstället efter jobbet idag, med sambons bror med familj.
Hur gott och mysigt som helst. Blev proppmätt eftersom glassen var ENORM. Direkt när glassarna
kom in utbrister Nicke "Jag ska äta TVÅ GLASSAR!". Haha, jag önskar att jag hade en extra
glass-mage, som barn har (eller den optimistiska inställningen till hur mycket jag orkar äta hehe)!

Nu ska jag och min älskade, underbara sambo dricka kvällste. Vi hörs snart igen.

                                                                Kram och hugg - te i mugg!
 
 

Kommentarer
Postat av: FannyFredrica - [Fotografering]

Roligt med ett eget gjort skal! :D

Sv: Tack så jättemycket! :D

2013-05-22 @ 21:19:03
URL: http://fannyfredrica.se/
Postat av: Jennah

Ser lite My Little Pony-inspirerat ut, fint :)

Svar: Yes! Enhörningar kan vara bland det bästa som finns :)
Skalman

2013-05-22 @ 23:38:28
URL: http://bokkatten.blogg.se
Postat av: Jennah

Ja, faktiskt, man kanske skulle skaffa en enhörning på riktigt?

Svar: Jag tycker det! Vore säkert BÄSTA husdjuret!
Skalman

2013-05-23 @ 20:27:06
URL: http://bokkatten.blogg.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback