Fredagskänslor och blommor överallt

2013-05-17 12:30:43/Permalink/Life of Skalman/
 
Hellu!

Jag är sådär lycklig idag också. Jag vet verkligen inte varför, jag är bara GLAD.
När jag kom hem igår och såg att liljorna kommer slå ut när som helst (därav mobilblogginlägget igår)
blev jag sådär larvigt lycklig över min rabatt haha! Lovar att ta lite bättre bilder med min
kamera i helgen! Det är dessutom ett träd på baksidan som blommar jättevackert just nu också :)

Idag är det fredag, och jag ska till jobbet nu. Sen är det HELG och jag ska njuta varje sekund.
Just nu lyssnar jag ihjäl mig på:


Ja. De är så himla bra haha! ~boybandlover_91?~
Nördar min mobiltelefon hur mycket som helst nu också. Ett ord: APPAR.
Kommer nog vara ganska klistrad vid telefonen ett tag nu hehe...!

Skriver mer imorgon (eller idag från mobilen om jag inte kan låta bli HAHA).

                                                                      Skalman - over and ooout!

 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback