Cute Bird

2013-05-25 19:39:09/Permalink/Skalman Style!/
 
                                                                       ~Hello everybody~

Nae. Det har inte blivit mycket gjort idag alltså. Har inte ens orkat peta i rabatten. Har bara ätit
glass och tyckt synd om mig själv. Självklart hade jag inga huvudvärkstabletter hemma, så min
fina älskling åkte en sväng till grannarna och snodde ett par. Nu mår huvudet lite bättre men
är fortfarande tungt. Isch.

Här är iallafall tröjan jag köpte igår!
(Ursäkta att bilden är något åt det suddiga hållet. Jag fotade inte själv, hehe!)
Köpt på barnavdelningen på HM. 75 spänn. Hur fantastiskt som helst.

Har dock varit ute i friska luften en stund idag. Upptäckte att jag har lite smultronplantor i trädgården!
Har inte direkt sett dem förut, de står lite i skymundan!
Funderar på om jag ska försöka "flytta på dem", till något mer uttänkt ställe... Men å andra sidan
vet jag inte vart de skulle stå bättre haha!
 
Imorgon blir det först ett par timmars jobb (hoppas verkligen jag mår bättre då) och sen ska vi
hem till min mormor och morfar, för att fira MorsDag. Äldsta systeryster, och Mamma (!)
kommer också vara där, förstås!
 
Nu blir det vaniljyoghurt till min ömma hals.            Bye!
 
 
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback