Body and soul

2013-05-29 19:36:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Onsdag. Idag, eller NU rättare sagt, mår jag bättre. Mådde illa och hade ont i magen och huvudet imorse.
Men idag har jag tagit det lugnt, ätit ordentligt och vilat - så nu mår jag nästan helt okej.
Imorgon blir det minsann jobb igen!

Imorgon ska dessutom kattisarna till Farbror DjurDoktorn. Skrutt ska bara få vaccinationsspruta,
mot kattpest och lite sånt, och Fluffis ska steriliseras och få spruta. ÅH, vad mamma Skalman kommer
vara populär imorgon. Både åka bil (hemskt!) OCH få spruta/steriliseras (hur elak får man vara!?).

Here's my little babyHon ligger jämt på fåtöljens ryggstöd, där hon har koll över hela vardagsrummet
OCH
ut genom fönstret. Perfekta utkiksplatsen.
Haha, det ser lite ut som att hon ligger med "armarna i kors"!
 
Har försökt peta med bloggen idag också, men det går inte bra!
Lyckades ändra lite i "kommentarfältet", som ni kanske kan se! Istället för tråkiga "Skicka kommentar",
står det nu "Mot oändligheten och vidare!" till exempel :)
Men jag vill ändra profilbild också, och hur jag än gör så går det inte! Jag blir galeeen.


Tänkte dela med mig av ett bra citat. Gjorde en "citatbild" också, bara för att ge det liv.
 
Nu ska jag fortsätta peta!                       Skalman - over and out!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN!

Svar: Usch då! :/ Men ibland är det verkligen guld värt att få lite hjälp på traven till att må bättre! Vad är du för sjuk? Krya på dig!

2013-05-29 @ 22:08:18
URL: http://sandratorn.se
Postat av: ▲ J0Z

söt kisse och härlig blogg :) Har själv en sköldpaddsfärgad kisse, dom va rätt lika faktiskt!

Svar: Jag har två stycken sköldpaddsfärgade. Det är finaste färgen tycker jag ^^
Skalman

2013-06-16 @ 16:08:57
URL: http://dopeofjoz.blogg.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback