Blä, blommor och lila lugg

2013-05-28 19:55:00/Permalink/Life of Skalman/
 
Hejsan. Idag har jag snorat och haft ont i magen. Även huvudet har vägrat må bra.
Har suttit och inte gjort ett strunt hela dagen. Usch. Alvedon, I love you.

Men jag tänkte att jag ändå skulle ta och visa något vackert för er!
Gustav har slagit ut

Ursäkta att det är en mobilbild, men "fotograf-Skalman" mådde också dåligt idag. Var bara ute en sväng
för att andas lite frisk luft förut - och kom och tänka på er, och att ni FÖRSTÅS vill se detta underbara!

Just nu sitter jag i soffan, och funderar på att ordna lite te. Har inte direkt någon ork alls. Men te kan
man ju alltid få ner. Ska VERKLIGEN försöker gå till jobbet imorgon, men det är så förbaskat svårt
att göra sitt jobb när magen och huvudet gör ont. Är ganska svårt att koncentrera sig på att lyssna då
allt man kan tänka på är "aj min mage, aj mitt huvud". Och att LYSSNA är liksom det mitt jobb går ut på.
Men jag ska äta Alvedon och sova ordentligt, så hoppas vi på det bästa..!

Jag slänger in en lite bättre bild på min nyfärgade lugg här också, just for you. Jag gillar verkligen den
här färgen! Synd att den lila färgen sitter lite sådär, så att man måste färga om ofta... Men det är det värt!
Skalman look!
 
Nu blir det te.                                                                     Puss och hej sålänge!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Make the seconds count

Haha har du döpt blomman till gustav? xD

Svar: Haha ja, jag har döpt nästan alla blommor i min rabatt! :)
Skalman

2013-05-29 @ 13:40:11
URL: http://makethesecondscount.blogg.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback