And let me kiss you

2013-05-16 11:16:00/Permalink/Life of Skalman/

Hej Torsdagsmänniskor!
Idag är jag sådär oförskämt glad. Vet inte riktigt varför men det kan ju bero på mitt liv i allmänhet.
Till exempel:
~ Jag Skype-pratar med Stina tyyyp varje dag, och hon älskar mig oändligt mycket (haha ^^).
~ Solen lyser och det är faktiskt (oftast) jätteskönt utomhus.
~ Min nya mobil är superfin, och jag kommer nog ta slut på batteriet på den både en och sjutton gånger
närmaste veckan, bara för att det finns så mycket roligt i telefonvärlden..!
~ Jag har en superfin kopp som jag fyndade på en loppis (förra veckan tror jag), alltså koppar in my heart
~ Jag bor ihop med världens finaste, bästa, mest underbara man. He is SO the Love of my life.
~ Imorgon är det fredag, och sen är det helg!
(~ Jag tror att jag börjar utveckla slightly crazy känslor för One Direction's musik.
De är så braaaaaaaaaaaaaaa...! OhMajGahd, don't tell anyone I said that!)

Min kopp!
 
Nu är det dags för mjukisbyxorna att åka av och de "riktiga" kläderna på!
                                                      BYYYE!

 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Tack så mycket, nice mugg

2013-05-19 @ 21:06:18
URL: http://www.kaffehornan.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback