Some true Skalman style!

2013-03-24 18:13:38/Permalink/Skalman Style!/
 
Tänkte att ni skulle få se mitt hår och även lite nyförvärv av kläder/stuff you can't live without.

Rosa lugg

Meow-tröja! Armbandet har jag gjort själv när jag var hos Anastasia och pysslade :)


Hårspänne med glittrig ponny, från CutenessOverload.
 
Sådärja! Fint va? Har fyllt på mitt smyckesförråd med en hel del liknande små hästar i olika format.
Allt från armband till halsband och spännen. Och sådant finns såklart att hitta
i butiken jag länkade ovan!
 
Nu ska jag äta lite kvarlämnat lördagsgodis och gosa med mina kissekatter i soffan.
Puss och kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anja

Åh va roligt att du gör lite reklam för mig ^_^

2013-03-24 @ 19:00:11
URL: http://animayah.com

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback