Meow!

2013-03-23 13:49:28/Permalink/Life of Skalman/
 
Välkommen lediga lördag!
Idag upptäckte jag att hur länge jag än låg och drog mig så kunde frukosten
inte får arslet ur vagnen och göra sig själv. Så jag fick gå upp till slut haha!

Idag ska jag baka, har jag bestämt. Inte av någon speciell anledning egentligen,
utan bara för att jag vill! Men först ska vi åka och handla lite för jag vill kunna skapa något
i den här stilen:


(Jag tror att det var jag och Tove som gjorde dessa!) För att kunna göra sånt här vackert så
måste man ha ingredienser! Så det ska jag handla idag :)
 
Allra, allra först har jag dock slängt i lite mer rosa färg i luggen. Topparna började se lite bleka
ut så det var dags för påfyllnad! Jag lovar att lägga upp en bättre bild på mig och mitt snygga
hår snart, jag har bara inte haft motivationen till en ego-photo-session än haha..
But but, tror minsann att vi svänger förbi mormor och morfar för lite sen lördagslunch/middag
när vi ändå är ute och far. Hörde att syrrorna var där, och jag har ett Nintendo DS som en viss
lillasyster glömde här hos mig senast hon var här. Och ALLA vet ju hår svårt det är att leva utan
ett sånt! Hihi!
 
Nåja, dags att skölja ur färgen! Puss på er och glöm inte lördagsgodiset idag!
 
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback