Välkommen efterlängtade helg!

2013-06-15 09:43:30/Permalink/Life of Skalman/
 
God morgon!
Jag vet att jag har varit lite dålig på att skriva, men det har varit så HIMLA mycket nu
första veckan på det nya jobbet - så jag har varit helt slutkörd efter jobbet varje dag.

Ska försöka bättre mig lite nu, och jag börjar idag (haha)!

Sitter just nu och tankar lite bra musik för att lägga in i mobilen. Har varit sjukt dålig på att
gå ut och springa denna vecka, dels för att det varit lite halvkasst väder en del dagar men
också för att jag har ENORMT ont i magen (det är verkligen kul att vara tjej..). Har tränat
en del hemma med hantlarna och sådär istället, men jag saknar springandet ordentligt nu!

Så sitter som sagt och förbereder, vill ha lite fräsch musik i öronen. Tänkte dra en MIL nu för
att kompensera, och för att jag kan. Det är jättefint väder dessutom så det ska jag ta vara på! :)
 
Jag lovar att blogga lite mer i eftermiddag och/eller imorgon också, med bilder och sådär.
Men NU - springspringspring!
 
                                                                                 Puss och hej!
 
 
 

Kommentarer

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback