Träningsprat

2013-06-02 22:52:56/Permalink/Life of Skalman/
 
Idag har jag inte gjort mycket. Jag har powerwalkat "mitt" varv på 6 km. Lagom söndagshurtigt sådär.
Gick även en liten promenad bort till grannen som jag lånat katt-transportburen av, och lämnade tillbaka den.

Veckan som kommer nu ska jag springa varje dag. Om mina fötter/knän inte dör. Då blir det hantlarna
och inomhusträning de dagarna - för att jag inte ska paja någon viktig kroppsdel..!


Inte för att jag egentligen kollar på siffrorna på vågen så mycket, utan mest vill bli FIT liksom...
Men siffrorna har i alla fall blivit lägre efter dessa (cirkacirkus) 5 veckor av motiverad träning.
(Tänkte att jag skulle dela med mig av detta, eftersom jag delar med mig av resten av min träning
och resultaten är väl bland det roligaste att läsa om. Tycker jag själv i alla fall!)
Det känns ganska bra! Inte för att jag VILL ha en lägre siffra på vågen, utan för att jag vet vad jag
väger när jag är vältränad. Och det vill jag väga igen, för jag vill vara VÄLTRÄNAD igen.
 Haha, hur söt?!

But but, nu ska jag i alla fall sova! See you monday!
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja marknader är verkligen mysiga. Dock gillar jag den marknad som brukar vara i September där mamma bor än den här. Denna är så liten.

2013-06-03 @ 15:19:31
URL: http://impalaa.blogg.se

What's on your mind, dear?

Ditt vackra namn:
Jag är här ofta!

Mejladress: (just for meee)

Din bloggadress vill jag ha!

Kommentar:

Trackback